|
|
|
|
fényező (2003. december)
| | Tisztázzuk: a disznóölést urbánus ember is űzheti, de meg kell fogadnia, hogy korán kel, hajlik az erőszakra, nem riad meg a vértől, iszik és még meg is áll a lábán. Kvázi megtagadja önmagát. Én megpróbáltam.
|
|
|
fényező (2003. november)
| | Veszettül utáltam az operettet. Pedig régi operettrajongó család sarja vagyok: édesapám például dolby minőségben tudja produkálni a Luxemburg grófja valamennyi szólamát, ideértve a szubrettét is. Ilyenkor a hálátlan gyermek feltekeri a Depes Módot, ezt hívja a szakirodalom kamaszkornak.
|
|
fényező (2003. október)
| | Egy szép napon V. a vállamra tette a kezét. „Mit csinálsz kedd este?” – kérdezte, és én éreztem, hogy semmiképpen nem mondhatom neki az igazat („nagy adag szalonnás tojás és egy sör kíséretében, istenuccse megnézem nyolcadjára is az Éjszakai rohanást”/„a haverokkal elmegyünk a Zöld Takonyba és jelentős mértékben túltoljuk a bringát”/ „végre elolvasom Eötvös Károlytól az Utazás a Balaton körült”/„láncos-korbácsos partit szervezek”). V.-t amúgy Kenobi mester (bölcsesség), a Nyugat esszéírói (erudíció, frivolitás, kifinomult sznobéria), Assissi Szent Ferenc (önzetlenség) és Komár Laci (időtlen, mégis a trendekhez simuló elegancia) sajátos elegyeként kell elképzelni.
|
|
|
|
|
|
|
|