OFFLINE | téma |
A Telebank
(2005. március)
Hűség vagy patriotizmus helyett leginkább lustaságból tartottam ki rendít-hetetlenül a Postabank talpas lakossági ügyfeleként. Mint ahogy alapvetően a lusta (másképp: igen elfoglalt) embereknek találták ki a depressziós tünetekkel járó időrabló sorbanállások ellen a telefonos banki ügyintézés szolgáltatását is.

Szóval meglehetős közönyben értek utol a pénzintézet privatizációjáról szóló hírek. Bár illúzióim nem voltak, a Princz Gábor-féle 1997-es fiókostromlós kalandjáték után sok évvel azt gondoltam, a nehezén már túl vagyok. Mint utólag kiderült, tévedtem.
Az első gyanús jel az a levél volt, amelyben az Erste november végén értesített, hogy ügyfélszolgálatuk telefonos meg-keresését követően a hozzám legközelebb eső bankfiókban átvehetem a Telebank-szerződésemhez tartozó új PIN-kódomat. Nem teljesen értettem, hogy ha a számlámra vonatkozó összes titkos adatot megörökölte a Postabanktól az Erste informatikai rendszere – a pénzemről nem is beszélve –, akkor a Telebank-kódom esetében ez miért nem sikerült. Gyanúm csak fokozódott, amikor azt tapasztaltam, hogy az Erste automata ügyfélszolgálata a menürendszer megfelelő pont-ján egyszerűen közölte velem: a várakozási idő több mint három perc. Próbálkozzon máskor – hangzott a kulcsmondat, majd a következő pillanatban vonalszakítás áldozatává váltam. Az n-edik nap n-edik próbálkozása után végső elkeseredésemben felhívtam a Postabank elvileg már nem élő Telebank-számát. Itt váratlan előrehaladást könyveltem el, legalábbis akkor ezt hittem. Élő emberrel sikerült beszélnem, akivel megállapodtunk, hogy a PIN-kódomat egy hét múlva átvehetem a Bajcsy-Zsilinszky úti Erste-fiókban. Csakhogy mikor erős időbeli ráhagyással besétáltam az említett bankfiókba, ott senki nem tudott rólam vagy akár a PIN-kódomról. Mindössze azt a javaslatot kaptam, hogy még várjak egy kicsit, biztosan megérkezik.
Azóta több telefonbeszélgetést is lebonyolítottam a Bajcsy-Zsilinszky úttal, de lapzártakor alulmaradni látszom a PIN-kódomért folytatott küzdelemben. Igaz, néhány napja a fiók egy kedves hölgy munkatársa újra megrendelte a már egy hónapja úton levő kódomat a központtól. Most már csak azon izgulok: mi történik majd, ha a végén még meg is kapom?



Kapcsolódó letölthető archív fájlok:
UFi 2005. március (1127 kbyte)


Így tetszett a cikk:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10

Felhasználónév: Jelszó:
Ha hozzá szeretne szólni regisztrált felhasználóként a felsorolt témákhoz,
de még nem regisztrált, kattintson ide!
ÚJ ÜZENET    

A hozzászóló neve
(nem regisztrált felhasználó esetén):    
Az üzenet tárgya:    
Az üzenet szövege:    
  

Szóljon hozzá a fórumban!

  #1: _Fazakas László (2005. -0. 3-. 19: 0)  

A többi bank ugyanígy szemétkedik ügyfeleivel Magyarországon, felsőbb hatóság pedig nincs amelyik azt merné mondani: ÁCSI!
Csak a kamatokról kellene értekezni kicsit. Hogyisvannak?

  
  Válaszok struktúrája


Szeptembertől Reakció néven jelenik meg az UFi. Mi a véleménye az új címről?
Az UFi jobb volt
Tetszik, de az UFi is jó volt
A Reakció jobb cím
Egyik sem tetszik
A szavazás állása
   Vadász János
   Népszabadság
   Wass Albertről
   Pörzsölő szeretet
   Lendületben a reakció
   Városba zárva
   
   
    Yann Martel: Pi éle­te
    Más a lelkem
    Érdekvédők
    Éles váltás
    Egy õszinte hang

    Kizökkent az idő
    Tisza István és az elsõ világháború
    Wass Albertről
    Pörzsölő szeretet
    „A két Huszár”